ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΣΑΤ

                                                
 1.Κανόνες Chat Room
Όταν μπαίνει ένα καινούριο μέλος είναι πράσινο. Πρέπει να πατήσει επάνω το πιόνι του και στην καρτέλα που άνοιξη βάζει το όνομα του εκεί που λέει (ΝΑΜΕ) και στην συνέχεια πατάει (ΟΚ).

2. Πότε κάνουμε (ban)
Όχι στα άσκοπα ban. Βan γίνετε μόνο για τους εξής λόγους:
α) Όταν ένας χρήστης βρίζει χυδαία στο κεντρικό δωμάτιο
β) Όταν ένας χρήστης προσβάλει άλλους χρήστες στο κεντρικό δωμάτιο εφόσον ακολουθήσει προειδοποίηση με kick
γ) Σε περίπτωση που σας ενημερώνουν οι χρηστες ότι δεχονται link ανταγωνιστικά σε πριβε, αν δεν είναι admin μέσα κάνετε ban και κρατάτε το όνομα του χρήστη όποτε αν ξαναμπεί ταυτόχρονα με κάποιον admin τον ενημερώνετε για forever.
δ)Σε περίπτωση που κάποιος στείλει mail ,τηλέφωνο και άλλα προσωπικά στοιχεία.
ε) Όταν μπαίνουν με πρόστυχα ονόματα ή φωτογραφίες υπαρχη μια προιδοποιηση απο  τους διαχηρηστες το ραδιου και αν δεν συμορφοθουν τοτε κανουμε (ΒΑΝ)..

3.Κανόνες λειτουργίας διαχειριστή-moderator.
α)Απαγορεύεται η κατάχρηση της «εξουσίας». Ο διαχειριστής-moderator δεν μπορεί να χρησιμοποιεί το αξίωμα του μέσα στο chat για να επιβληθεί σε κάποιον για προσωπικούς λόγους ή λόγους διάθεσης του.
β) Όταν ένας χρήστης βρίζει χυδαία στο κεντρικό δωμάτιο
γ) Σε περίπτωση που σας ενημερώνουν οι χρηστες ότι δεχονται link ανταγωνιστικά σε πριβε, αν δεν είναι admin μέσα κάνετε ban και κρατάτε το όνομα του χρήστη όποτε αν ξαναμπεί ταυτόχρονα με κάποιον admin τον ενημερώνετε για forever...

4.Φυσιογνωμία διαχειριστή-moderator.
Τον διαχειριστής του chat θα πρέπει να τον διέπει μια ιδιαίτερη συμπεριφορά
α) Θα πρέπει να είναι ευγενικός
β)Να βοηθά τους χρήστες νέους ή παλιούς σε κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν στην εφαρμογή του chat (υπάρχουν βοήθειες αναρτημένες που καλύπτουν κάτι που δε θα γνωρίζετε)
γ) Θα πρέπει να είναι ανεκτικός ως κάποιο σημείο το οποίο οριοθετείται βάση των κανόνων πιο κάτω.
δ) Να μη μπλέκει τα προσωπικά του με την «δύναμη» του moderator.
By BOSS